vand suflet proaspat renovat

Vând suflet proaspăt

Renovat la biserica

Din centru.

De acum, îngere,

Linistea va străpunge fiecare celulă

Până-n epicentru;

Sângele nu va mai fierbe

La fiecare atingere a laptelui

Izvor orgasmic.

Vând suflet proaspăt renovat

Şi sânii ei pictaţi în farmecul

Curcubeului mitic

Vor fi străini, pumnal

In inimă

Şi-n lacrimă.

Alungaserăm iluziile

Dormiserăm lângă glasul tău

Cu patimă.

Vând suflet proaspăt renovat

Grădina amintirii mi-e mormânt

Si crinii, si trandafirii s-au uscat.

Te voi uita, eu de dragoste flămând.

DE bogdan Barbieru

5 gânduri despre &8222;vand suflet proaspat renovat&8221;

  1. "Vând suflet proaspăt renovatŞi sânii ei pictaţi în farmeculCurcubeului mitic"…Felicitări, Bogdan, frumoasă poezia. Vroiam să postez ceva, aici, la tine, dar este păcat să vin peste versurile astea… Pe mâine, eventual, şi seară bună!

  2. Frumos moment poetic! Aprecierile mele sincere Nu stiam ca mai ai si acest blog!De acum incolo, in limita acestui timp, promit sa te citesc si sa te comentez! Zadkielix alias D.M

  3. aflat-am, asadar, ca sufletul renovat la biserica -prin spovedanie sau nu…-poate fi vindut, dar foamea, aceea singura care nu ucide, ramine-n veci neostoita–––– rinduri care ar trebui sa-mi fiesa-mi fie suficient(e) pt a mai rezista inca o zi prin realul asta vitite cam nebun, tragind cu ochii in virtualul far' de care e cam greu si un gind bun si frumos sufletului renovat, cel 'de nevindut'

  4. pt cine te cunoaste, adica iti cunoaste scrisul, usor sau destul de usor de recunoscut… imagini etaforice ce ‘scapa’ de serbstul specific [sau de mustul tomnatec – asta, de la poza anotimpului abia sosit]

    da, mi-a placut, dar printre atitea remuscari, ce cauta ingerul?
    sa ma astept la invocarea unui arhanghel, pe viitor?

    [hai, nu te supara, te rog!; imi place ]

  5. Militaru Corina zice:

    „Vând suflet proaspăt/Renovat la biserica/Din centru./De acum, îngere,/Linistea va străpunge fiecare celulă/Până-n epicentru;”
    Frumos! Mi-a facut placere sa citesc.

Lasă un răspuns

