Exclusiv. Poliţia anchetează Evomag pentru că vor să dea cadouri de Crăciun

Incredibil. Poliţia anchetează magazinul Evomag şi pe Ionel Crăcănel pentru că vor să dea cadouri de Crăciun. Evomag.ro şi Crăcanel au ajuns într-o asemenea situaţie după ce o persoană anonimă a făcut o plângere la inspectoratul prahovean de poliţie pe motivul că Evomag şi Ionel Crăcănel au practici neloiale, dorind să fure identitatea lui Moş Crăciun.

Potrivit surselor noastre, cazul va fi discutat luni şi la emisiunile Acces direct cu Mădălin Ionescu şi la Drept la ţintă cu Cătălin Măruţă. Pe lângă acest lucru, cei mai buni poliţişti şi procurori se ocupă de caz.

“Domne, aşa ceva este de neimaginat. Nu înţeleg cum aceştia vor să profite de un bătrân în vârstă de 400+ ani şi să-i fure identitatea, chiar dacă acest bătrân este chiar Moş Crăciun, o persoană pe care noi am mai anchetat-o şi în trecut pentru intrare prin efracţie pe coşurile de fum a locuinţelor. Dacă acuzaţia se va dovedi reală, atunci inculpaţii vor plăti”, a declarat sub protecţia anonimatului surse judiciare din cadrul parchetului prahovean.

De partea cealaltă, Ionel Crăcănel spune că nu are nici o vină. “Domne dragă, cum să îi fur eu identitatea unei asemenea persoane. Păi ce?, eu sunt hoţ să intru pe coşurile de fum a caselor? Nu vedeţi ce burtă am? Eu tot ce am dorit a fost să fac rost de un cadou pentru fratele meu care are nevoie de un laptop pentru a scrie articole pe Proliteratura când se află pe drum. Şi cum aveam puţini bani am apelat la Evomag.ro care m-a invitat să intru aici, în secţiunea laptopuri (http://www.evomag.ro/PORTABILE-Laptop-uri/), şi să-mi aleg unul. Eu am vrut doar să daruiesc un laptop de Crăciun cuiva care se află mai tot timpul în tren sau autocar, că-i călător de meserie.”, mai spune Ionel Crăcănel.

Potrivit unor surse, cel care a depus plângerea este chiar Moş Crăciun care a venit special din Laponia pentru acest lucru. Contactat, Moş Crăciun nu a infirmat, nici nu a confirmat acest lucru, însă a avut de adaugat următoarele chestii: “Eu sunt bătrân, credeţi că mai sunt eu în stare să ma duc la poliţie să depun plângere?! Normal că nu. Că dacă eram în putere lucram şi eu mai multe zile pe an, nu doar o singură zi! Dar acum, sincer, voi sunteţi conştienţi de ce laptopuri bune au ăştia de la Evomag. Şi au preţuri bune, cică pentru ca să facă lumea cadouri de crăciun constând în laptoape. Nu, nu, de fapt ei vor să imi fure identitate şi să devină Moş Crăciun. Şi să nu uit! Plângerea aia penala pentru furt de identitate este nu este doar pe numele lui Crăcănel şi Evomag.ro, ci şi pe numele lui Chinezu, care este acuzat de complicitate ”.

Ps: acest articol este un pamflet şi trebuie tratat ca atare.

Un gând despre &8222;Exclusiv. Poliţia anchetează Evomag pentru că vor să dea cadouri de Crăciun&8221;

Lasă un răspuns

