Mesaje haioase, urări şi sms-uri amuzante de Moş Nicolae (Sf. Nicolae) >> partea a doua

– La mine Mos Nicolae a venit cu dragoste si speranta si mi-a spus ca pentru tine are acelasi lucru, doar in plus un pupic dulce de la mine!

– La multi ani, Nicolae… in viata sa te impiedici de un bolovan de NOROC, sa calci intr-o balta de FERICIRE, sa te stropesti din cap pana in picioare cu IUBIRE si sa fii SANATOS!

– Un trandafir o floare si-o raza de soare sa-ti lumineze inima in aceasta zi deosebita. LA MULTI ANI, Nicolae!

– Bucuria lumii toata, zi de zi-n usa sa-ti bata, bunul Mos Nicolae sa-ti dea, tot ce iti doresti si ai vrea!

– De ziua numelui tau eu iti doresc, tot ce-ti place sa primesti, sa iubesti, sa fii iubita, si sa traiesti fericita, sa ai si tu printul tau… care sa poarte numele meu! La multi ani Nico!

– Iti doresc ca de Sfantul Nicolae sa ti se implineasca o parte din vise, celelalte sa ti le implineasca Mos Craciun!

– Da-mi o poza cu tine ca sa pot sa-i arat la Mos Nicoale ce sa-mi aduca!
Un gand bun de Sfantul Nicolae celor care poarta nume derivate de la numele Nicolae si in plus, Mos Nicolae sa nu va ocoleasca!

Lasă un răspuns

