Cadouri cu Evomag(ie) pentru a putea citi mai uşor, oriunde te-ai afla

Eu sunt de obicei mai conservator.  Mai ales în ceea ce priveşte cumpărăturile on-line sau shop-urile on-line. Asta pentru că sunt atâţi ţepari, încât de multe ori mă tem să nu îmi iau ţeapă. Şi nu neaparat că aş pierde bani, ci pentru faptul că aş arăta momente de naivitate. Cam aşa şi cu produsele it, telefoanele mobile sau alte sisteme multimedia. Şi credeţi-mă sunt tipul care aleg să cumpăr de obicei din magazine reale, nu virtuale. Dar faptul că în ultima vreme mă perind printre localităţi unde lista cu posibile magazine conţine maxim 2-3 nume.

La Evomag.ro am ales să fac cumpărături de multe ori şi de fiecare data cred că oamenii de acolo mi-au dovedit că formează o echipă serioasă. Deşi la început am privit aceste lucruri cu oarecare suspiciuni.
Cand am avut nevoie de e-reader de aici l-am comandat. Normal că şi preţul a contat. Iar preţurile sunt mici.

Revenind la Evomag, am observat acolo o “infuzie” nouă de e-book readere. Şi multe dintre ele ieftine, cu preţuri între 300 si 800 de lei. Tocmai asta m-a făcut să îmi doresc să cumpăr unul şi pentru iubita mea. Cadou de crăciun, desigur, că doar suntem în luna cadourilor. De ce e-reader? Pentru că atât eu, cât şi ea suntem împătimiţi după citit.

Şi credeţi-mă e mult mai uşor să citeşti cărţi prin intermediul e-readerului. Asta pentru că te scapă să mai cari cărţile după tine şi poţi citi oriunde te afli chiar şi pe tren. In plus, ochii nu iti vor obosi sau imaginea nu îţi va fugi. Asta pentru că majoritatea ebook readerele sunt dotate cu tehnologia e-ink, prin care se înlătură impactul negativ asupra ochilor.

Asadar, care mă ajută ca prin intermediul Evomag să pot dărui un cadou de Crăciun? Mai exact un cadou EvoMag-ic pentru persoana în cauza. Eu oscilez intre două tipuri însă puteţi da idei şi de alte e-readere fiindcă sunt o sumedenie aici: http://www.evomag.ro/MULTIMEDIA-eBook-Readere/.
Astept răspunsurile voastre aici, la comentarii, pentru că eu chiar nu stiu ce să aleg. Nu de alta, dar mă tentează toate.

PS: Acum o săptămânp, în accelerat, în drum spre Brasov, un domn in varsta: „mai baiatule dă şi mie să mă joc nişte lego cu caramizi, ca nu am mai facut jocuri de astea de 10 ani”. Eu: „Dnu., citesc, nu ma joc”. El: „iti bati joc de mine, nu ai nici o carte-n mana!”. Pe undeva, avea dreptate

Lasă un răspuns

