Ganduri de "bine v-am gasit" de la o cititoare impatimita

In ciuda aparentelor si a impresiei pe care o capeti privind in jur, la oamenii care mai de care mai colorati, cu comportamente la fel de colorate, exista si oameni care citesc. Si, spre surprinderea mea, am descoperit ca sunt destul de multi incat sa nu ma consider pe mine o ciudatenie a naturii. Targurile de carte la care am mers anul acesta, in special ultimul dintre ele, Gaudeamus, mi-au intarit aceasta convingere. Apoi internetul, aceasta lume virtuala creata de oameni reali, mi-a relevat multe persoane pasionate de carti, entuziasmate sa exploreze aceasta lume plina de noi provocari.

Lectura este poate cea mai mare pasiune a mea. De pe la inceputul acestui an am inceput sa citesc mai mult ca niciodata, sa percep cartile cu alti ochi, putin mai maturi, am patruns in aceasta lume a cartilor si ma pot declara impatimita. Pentru cei care nu ma cunosc, am uitat sa ma prezint. Ma numesc Andreea Toma, cititoare in serie si, incepand de astazi, voi incerca sa va impartasesc cum pot eu mai bine impresii despre cartile pe care le-am citit,  pe care le voi citi si orice alte ganduri imi mai trec prin minte avand in centru cartile. Daca va aflati aici, presupun ca le iubiti si voi la fel de mult si sper ca subiectele ce le voi aduce in discutie sa va fie pe plac.

Cartile sunt o sursa inepuizabila de inspiratie si, pentru mine cel putin, ele alcatuiesc un taram pe care ma tem ca nu voi reusi niciodata sa il cuceresc in totalitate.

Lasă un răspuns

