Pe 26 octombrie, Crista Bilciu vă invită la un dialog despre cartea “Poema desnuda”

Poeta Crista Bilciu a câştigat ediţia din acest an a concursului de manuscrise organizat de către Uniunea Scriitorilor Români, publicând volumul de poezii “Poema Desnunda”.

Pe 26 octombrie a.c., la Teatrul 74 şi cu începere de la ora 18.00, poeta îi invită pe târg-mureşeni la un dialog despre volumul ei de poezii. La eveniment vor vorbi Alex Cistelecan, Cornel Moraru şi Dumitru Mircea Buda.

“Îmi doresc o discuţie lungă şi sinceră. Şi ştiţi ce mi-ar mai plăcea: să vă aud citind din cartea mea! Nu mult, doar o pagină, care v-a plăcut vouă cel mai mult, să aud cum sună cuvintele mele oglindite prin voi. Ar fi pentru mine o experienţă inedită, care mă entuziasmează.”, scrie Crista Bilciu pe blogul ei.

Nu uitaţi! Miercuri, 26 octombrie 2011, ora 18.00, Teatru 74, Târgu Mureş, dialog cu poeta Crista Bilciu.

Lasă un răspuns

